Beleidsplan 2020

In 2020 zullen 7 kinderen in Blessed Camp op kosten van Stichting Keti Utulie naar school gaan.

De schoolkosten van Neema, het meisje dat naar een goede Highschool gat sinds 11 januari jl, worden door Equity Bank in Kenia betaald. Wij betalen nog wel de reiskosten voor moeder en begeleider voor het verplichte ouderbezoek. Het geld dat we voor Neema hebben betaald hebben we aan het lepra dorp geschonken voor de bouw van een nieuw klaslokaal.

Als dit er is zullen jaarlijks ongeveer 25 kinderen extra naar school kunnen gaan. De school in de sloppenwijk van Mombasa krijgt indien mogelijk weer een bijdrage om de zwerfkinderen in de weekenden dagelijks eten te kunnen geven en spelletjes met hen te doen.

De inkomsten uit verkopen en grote bedragen aan donaties zullen dit jaar misschien iets teruglopen. Daarom reserveren we een aanzienlijk bedrag van vorig jaar om er zeker van te zijn dat we ook volgend jaar alle kinderen weer naar school kunnen laten gaan.

Dit jaar worden Utrechtse scholen hopelijk medio mei bezocht om weer te vragen of ze een deel van de opbrengst van een sponsorloop aan ons willen doneren. De stichting zal weer een paar keer tijdens spirituele beurzen en hopelijk tijdens healing – en meditatie bijeenkomsten aanwezig zijn om producten te verkopen. Dit jaar mogen we via een grote landelijk opererende meditatieschool meditatiebankjes met bijbehorende kussentjes en tasjes verkopen. Ik vermoed dat het weer een prachtig en enerverend jaar zal worden.

Henk Tennekes
Voorzitter Keti Utulie